přejít na navigaci



Novinky

Bad Company 2EAS "Squad Rush" Tournament - kolo druhé

FakaHeda.eu Dnes se odehrálo druhé kolo základních skupin turnaje a opět bych (téměř) všem rád poděkoval za hladký průběh zápasů. Problémy s webhostingem se naštěstí neopakovaly a tak proběhly zápasy skutečně zdánlivě i bez našeho vědomí, ale nebojte, vše jsme poctivě sledovali a víme, že jste zápasy odehráli v klidu a pohodě :o).

Opět bych zde rád vypíchl nespolehlivost a neschopnost klanu Phyrexian, který se opět odmítl řídit pravidly a opět to byl jeden osamocený a jediný zápas, u kterého se vyskytly problémy, nutno podotknout, že opět způsobené výhradně klanem Phyrexian. Tentokrát jsme již klanu několik šancí na odehrání nedávali, i naše dobrá vůle má své hranice a klan Phyrexian byl tedy v souladu s pravidly kontumován, když se neobtěžoval doplnit čekající hráče BiA na serveru v čas zápasu.

Další kolo zápasů proběhne začátkem příštího týdne, konkrétně v úterý, takže si vyčistěte zbraně, naládujte zásobníky a připravte se na postupové boje! E-maily s informacemi očekávejte někdy v průběhu neděle.

Sekce: Bad Company 2 | Vložil: Mr.Katana | 20.5.2010 22:17 | komentářů: 58

Komentáře

[1] DoILooKLikeISellDrugs? | 20.5.2010 - 22:45

"milion suckers píše dis, nemaj rozum, zbytek opouští les, moje týmy na Tebe serou jak pes, moje crew je top ,tvoje crů je sob"

[2] rsi | 20.5.2010 - 23:32

Milujeme tě Katano! Máš tvoje pohádky jsou nej- !

[3] rsi | 20.5.2010 - 23:37

Milujeme tě Katano! Máš tvoje pohádky jsou nej- !

[4] rsi | 20.5.2010 - 23:37

Milujeme tě Katano! Máš tvoje pohádky jsou nej- !

[5] rsi | 20.5.2010 - 23:38

sry... ta F5 je tady nějaká nemocná

[6] impulse_101@volny.cz | 21.5.2010 - 00:55

A to těm Phx patří ... stejně mají skill = 0 ... BiA by je stejně porazila, tak nevím nad čím Phx brečej.

Oni se Phx s BiA domluví na odložení zápasu (o 2 hodiny !) a myslí si že je to OK ? To jsou ale idioti, museli čekat, že se BiA za jejich zády ukáže na serveru v původní čas a shrábne 3body. Když neví co můžou čekat tak je to jejich chyba, žejo ... naivky. A jak se ztrap?ovali posíláním potvrzujících emailů adminům (den předem) ... LOL ... to bylo hustý jak je vyfakovali, bravo EAS, máte odemě palec nahoru, s takovými jako jsou Phx a jim podobní se musí tvrdě.

Phx prostě na českou bfbc2 scénu nepatří ...

[8] mr.katana@eas-clan.cz | 21.5.2010 - 02:56

Skutečně, nebudu ani mazat tyhle nádherné komenty, neboť jsou pomyslnou výkladní skříní, kterou lze nahlédnout do mentality phx. Krásná ukázka, vskutku vše říkající.

Co se týče mailu, Ž?DNÝ mail od phx nepřišel. Přišel pouze mail od nějakého podvodníka, co se za spirita vydával, neboť si vytvořil stejný mail na jiné doméně. Mail přišel z domény hotmail.com, registrována je hotmail.cz. To by umělo i šestileté dítě. Když jsem onomu podvodníkovi posléze odpovídal, že u mě se žádní podvodníci neuživí, aby věděl, že to takhle prostě nejde, mail se mi vrátil jako nedoručitelný.

Nikomu jsme přesunutí termínu nepotvrdili, naopak těm, co nám napsali, že ho chtějí změnit, jsme slušně odpověděli, že není problém, pokud svůj souhlas vyjádří obě strany. Což neučinily. Tedy BiA tak učinila, aby bylo jasno. Phx nikoli. Co vám kdo ( třeba lhář spirit) nakváká za nesmysly, to mě nezajímá. Jinak přišel ještě jiný mail ze spiritus.phx@gmail.com, který říkal, že nic přehazovat nechcete. Hmm... čemu má pak člověk věřit? To by dle vás měl být také legitimní mail, protože má prostě v názvu něco, co připomíná jak člověka, tak klan.
[@http://www.eas-clan.cz/bc2turnaj/images/spirit_l.jpg|Spiritova dvaaosmedástá mail schránka]

No... jednoduše tak hloupé a tak hluboce namyšlené chování už jsem dlouho neviděl.

[9] resingen | 21.5.2010 - 07:24

impulse_101 : rád bych viděl tvůj skill frajere, podle toho co jsi se pokoušil vyjádřit svým komentem je jasné, že o téhle problematice toho moc nevíš


Katana: další flame veď prosím zde: http://www.phyrexian.net/index.php?page=new&id=29

[10] resingen | 21.5.2010 - 07:56

impulse_101 : rád bych viděl tvůj skill frajere, podle toho co jsi se pokoušil vyjádřit svým komentem je jasné, že o téhle problematice toho moc nevíš


Katana: další flame veď prosím zde: http://www.phyrexian.net/index.php?page=new&id=29

[11] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 11:45

impulse_101 : ty jseš dobrej Joker :D:D:D skill = 0 :D:D:D. BiA by nás stejně porazili - jasně když se schválně vyhýbají zápasům s námi nejen v této soutěži :D:D:D

[12] impulse_101 | 21.5.2010 - 13:42

Přesně tak Katano, tak se na ně musí, já vám to chválím ... email sem, email tam a kdo pak bude vědět jak to bylo. Phx se holt s kontumací musí smířit. ;)

to Resingen,
Ty by si chtěl vidět můj skill ? LOL ... Ke skillu taky patří trochu té zákulisní taktiky, když tyhle machinace neumíte a necháte si dát kontumaci tak se pak nediv. Tak to prostě na české scéně funguje a podle všeho fungovat bude. :)

to Hornster,
BiA se nevyhýbá zápasům protože by se Vás báli (tak nelži), čeho by se taky měli bát když teď nad vámi snadno zvítězili 4:0 sice s pomocí EAS, ale když jim dáte příležitost tak proč by ji nevyužili, to by museli být úplně blbí aby zahodili 3 snadné body a možnost vás naštvat.
Tohle jsou Čechy prober se ! Proč by tady mělo fungovat něco stejně jako v EU. Musíte si prostě uvědomit, že se nehraje jen na serverech, ale i mimo ně. Dokud tohle nepochopíte budete pořád LOW ... :D

[13] retard.inf | 21.5.2010 - 13:49

Nemáš trochu zpřeházenej hodnotovej žebříček? Zápas byl přeložen na ICQ, admini byli informováni. Pak BiA zahraje mrtvýho brouka, EAS je podpoří tím, že řeknou, že nic nepřišlo (respektive z mailu .cz místo .com) Bia se následně na server napojí v 7 a ukázkově nás za tichého smíchu adminů rulefuckne.

To chceš říct, že dokud nezískáme rulefuck skill, tak budeme low? :D nice IQs mate;

4v4 / 5v5 / 8v8? server on

[14] barney.de.la.estrada@seznam.cz | 21.5.2010 - 13:52

cywe, slušnej masomlejnek kucka, tahleta super bc2 česká scéna.
Když jsme mastlili l4d, bylo tam cca 12 klanů, ale všichni v zásadě táhli za jeden provaz. Jasně, byla tam někde vzájemná řevnivost a rivalita, nikdy to ale nepřekročilo určitý hranice, nikdy se prádlo nepralo na veřejnosti.
Co se to tu, kurva, děje? Máme si myslet, že jsme zvolili špatnou hru?

Osobní vzkaz PHX: zkoušeli jste kucka někdy zapřemejšlet nad tim, že důvod, proč vám ostatní házej klacky pod nohy, není třeba v tom, že by vám záviděli skill, ale protože se zatim profilujete jako banda samožerů, který si svejma výlevama akorát zvětšujou e-Penis? To, že jste reinkarnace CORE vůbec nic neznamená. Všeobecnej respekt se získává chováním, ne výhrama. Trocha pokory by neuškodilo.

Nemínim tady s váma rozjíždět flejm, berte to jako postřeh nezůčastněný třetí strany.

[15] cybopat@seznam.cz | 21.5.2010 - 14:03

Mě i celému EAS je úplně u zadku jestli vyhraje Bia nebo Phx. Do pořádání tohohle turnaje sem měl jen matné tušení, že tyhle spolky existují. Mě jako pořadatele zajímá z jakého emailu dojdou informace. CZ není COM a to je vše. Jak si to odesílatel domotal (posílá maily přes další poštovní servery) mě nazajímá. Zvlášť po tom co byl upozorněn, že opakování předchozích patlanic nebude tolerováno. Už v prvním zápase mělo PHX dostat kontumaci a díky naší a toleranci soupeře jsme od toho upustili. Všichni děláme chyby. Jen blbci je však opakují. Takže PHX může být rádo, že je ještě v turnaji s reálnou šancí na postup do finále.

[16] mr.katana@eas-clan.cz | 21.5.2010 - 14:19

Každý má jiné hodnoty, to já nikomu neberu, naopak nechápu, proč mi stále phx vnucují, že potřebuji mít skill. Já jsem spokojený s tím, jak si zaplácám, pobavím se u hry, občas si zanadávám, proč ne? Ale to bude tím, že já mám hodnoty trochu jinde a hraji pro zábavu. Mimochodem, dostali jsme na prdel i od BiA, i od STS, co se týče českých klanů, a jak vidíte, žádný vliv to nemá. To jsou jen vaše puberťácké iluze "spikleneckých teorií".

Inu, je mi jasné, že kdo nemá nic jiného, bude se držet zuby nehty svých schopností hrát ve virtuálním světě, které mu nikdo nebere.

Admini informováni nebyli, naopak, dokonce na podvodníkův e-mail mířila informace, že to tak nepůjde. Bohužel nedoručitelná, nicméně to už já neovlivním. Na CB ti taky nepůjde změnit například sestavu PHX z mého účtu, ale to ti divné nepřijde, velice zajímavé myšlení... Ano, my neměli čas ani náladu pro tak krátký turnaj programovat či adaptovat nějaký registrační systém, který by stejně ve finále nejvíc ztížil činnost klanům, protože by se musel registrovat každý člen zvlášť.

Už skutečně nevím, co k tomu dodat. A jsem tomu rád, protože mě to krajně nebaví.

Takže pokud konečně začnete respektovat pravidla, která jste porušili, ne že ne, tak vám přeji mnoho štěstí v dalším průběhu turnaje. Za špatné chování, které nebude v rozporu s jasně danými a psanými pravidly, vás skutečně nevyhodíme, my takoví nejsme. I když si to třeba nedokážete se svým egem připustit.

[17] Shang | 21.5.2010 - 14:34

Před pár dny jsem hrál na publiku vs squadu z PHX, po tom co jsem je ponižoval dragoshoty s M95 na blízko, začali mě obvi?ovat z cheatingu a mluvili cosi o mé matce.... pak se celej squad odpojil.

[18] barney.de.la.estrada@seznam.cz | 21.5.2010 - 14:38

Mr.Katana: Za STS mohu potvrdit, byť jsem nebyl v sestavě, že zápas s vámi proběhl v přátelském duchu :) To samé platí o přáteláku s BiA, WoD, G4S a pod..
S takovými klany budeme hrát rádi kdykoliv, bez ohledu na výsledek.

[19] barney.de.la.estrada@seznam.cz | 21.5.2010 - 14:46

Mr.Katana: Za STS mohu potvrdit, byť jsem nebyl v sestavě, že zápas s vámi proběhl v přátelském duchu :) To samé platí o přáteláku s BiA, WoD, G4S a pod..
S takovými klany budeme hrát rádi kdykoliv, bez ohledu na výsledek.

[20] Conanek | 21.5.2010 - 16:06

Nj nekdo nedokaze pobrat, ze existujou i lidi,kteri to hrajou opravdu jen pro zabavu a to, ze prohrajou je mozna zamrzi, ale rozhodne nebudou brecet, protoze vedej, ze s hranim jednou za 10 dni diru do sveta neudelaj a ani potom netouzej.

Tomu, ze nektery teamy nechtej s Phx hrat se nedivim, jejich styl hry neprijde zabavnej ani me (i kdyz to nekdo povazuje za pr0 a za jedinej spravnej styl hrani) a kdyz vemu v potaz jeste neustaly slovni napadani a zasmesnovani + ruzny tyhle aferky a manipulace, tak je jasne, ze rozumnej clovek da ruce pryc.

Preju Phx hodne zdaru at uz hrajou cokoliv, kdekoliv a jakkoliv, ale meli byste bejt tolerantnejsi a pochopit, za kazdej ma rad jinej styl hrani.

[21] EASjsoulamy@kokotiposrany.cz | 21.5.2010 - 16:22

EAS jsou nejubožejší klan v česchách a největší ostuda BFBC2

[22] Shang | 21.5.2010 - 16:34

No jo no, kidnergarden členové PHX tady ukazují proč herní scéna v ČR vypadá, jak vypadá.

[23] mowat@beasts.cz | 21.5.2010 - 18:28

Ssáák, zato ty jsi turbo jelito, když se neumíš ani kultůrně podepsát pod svůj duchaplný odkaz... ty jsi ostudou, sám sobě o to je horší jak drátek do oka, nebo cihlou po kotrbě... což by jsi zasloužil...

[24] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 18:47

Problém je v tom, že z naší strany jsme se nedopustili jediného prohřešku, email jsme normálně odeslali, s protivníkem jsme se domluvili a i přesto jsme dostali kontumaci ... takže vše co se tu píše jsou úmyslné pouhopouhé lži a výmysly

[25] Shang | 21.5.2010 - 18:55

A proto se chováte jako malé děti? Jo vlastně vy se takhle chováte normálně...

[26] mr.katana@eas-clan.cz | 21.5.2010 - 19:20

Hornstere, tak ještě jednou, e-mail jste nezaslali z adresy registrované pro turnaj. E-mail přišel z jiné domény, než která je registrovaná a skutečně není naším úkolem zjišťovat, proč, mimo toho, že je úplně jedno proč.

To JE porušení pravidel a vaše fake maily nás nezajímají. Spirit použil už pro komunikaci s námi asi čtyři nebo pět různých schránek a je to opravdu velice hloupé chování, na které jsme hříšníka opakovaně, včetně tohoto zmi?ovaného posledního případu, upozor?ovali, že to tak není možné. Bylo jen naší dobrou vůlí, že jsme vás nechali zápas s g4S odehrát, neboť za něj jste měli mít kontumaci jakbysmet.

Přesta?te tedy lhát, že jste pravidla neporušili a že my si našli skulinku, což je absolutní a absurdní nesmysl. Vy sami jste se do toho dostali, že nejste schopní odeslat hloupý mail. A nadávejte si tu jak chcete, mi je to jedno, shazujete jen sami sebe.

Jinak na TS se mě snažil někdo kontaktovat, ale asi se urazil, že zrovna hraji zápas, a když jsem ho dohrál, už tam nebyl.

[27] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 19:34

http://www.phyrexian.net/img/obrazky/6.png

Na tomto screenu je jasný důkaz že jsme e-mail odeslali. Také je tam vidět že email byl odeslán z emailu který je u vás zapsán(registrován) na vašem turnajovém webu hned u našeho týmu.

Jestli Vám email nepřišel, to už není náš problém, my jsme ho odeslali z řádného e-mailu, jak je vidět na screenu.

[28] mr.katana@eas-clan.cz | 21.5.2010 - 19:48

Já jsem tu taky dával screen, kde je stejně jasný důkaz, že nám e-mail přišel z domény jiné. Jak už jsem řekl, proč, to není náš problém, to musí uznat každý. Jestli máte nastaveno nějaké přeposílání nebo jak je to možné, to já skutečně neovlivním, nerozumím tomu a rozumět tomu nepotřebuji, neboť já, na rozdíl od některých, nepotřebuji umět všechno a rozumět všemu.
A myslím, že je to právě váš problém, jak to máte nastavené, ne že ne, jak tady tvrdíš. My jsme kvůli tomu zápas neprohráli a voly kvůli tomu ze sebe neděláme. Každopádně je zajímavé, že tvůj mail s otázkou, jestli nám to přišlo, už došel bez problémů ze správné domény, stejně jako další reakce, takže to skoro vypadá, že chybu jste si uvědomili a teď děláte, jakoby nic.

http://www.eas-clan.cz/bc2turnaj/images/spirit_l.jpg

[29] Shang | 21.5.2010 - 19:55

Rofl ten screen, chceš vidět jak ti ve photoshopu jednoduše změním text ?

[30] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 20:35

V Photoshopu změnit text :D čekal jsem až příjde někdo s nějakým extrémem ...

[31] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 20:36

Mě je uplně jedno z kolika meilu to přišlo, podstatný je že to přišlo z otho registrovaného... dal se není o čem bavit

[32] Shang | 21.5.2010 - 21:04

Dáš sem podvodný screen a ještě budeš tvrdit, že jsi v právu.

Myslíš tenhle registrovaný mail?
http://img84.imageshack.us/img84/152/failji.png

Nebo tenhle?
http://img218.imageshack.us/img218/3412/fail2.png

[33] Shang | 21.5.2010 - 21:06

Jak vidíš, jednoduše se to dá upravit, a používat to jako důkaz... fail

[34] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 21:18

No OMG :D:D:D , jo dá se upravit každej screen, ale screeny se běžně používaj jako důkazy :D to by musel bejt fakt extrém :D zřejmě ti už došly argumenty tak vymejšlíš věci, kde je jejich pravděpodobnost skoru nulová ...

Ježiš ty jsi ubohej, když už ukážeme že jsme nepochybili tak tu bude někdo vytahovat nějaký nesmysle s editovanejma screenama, omg ... Třeba se tou kontumací udavte me je to už fuk !

[35] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 21:22

Ještě bysme to mohli natočit na video, pak už by to mohlo bejt věrohodný :D:D:D:D:D

[36] Shang | 21.5.2010 - 21:25

Kdyby ti to bylo fuk, tak sem vůbec nic nepsal, a prostě ignoroval, ale očividně tě to strasně žere, že kdosi dovolil pošninit pověst phx :)

[37] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 21:30

Já sám moc dobře vím jestli mi to fuk je nebo neni a ty mi do toho nebudeš mluvit :D:D

Mimochodem viz. pravidla:

O. Postihy a protesty:
- 03. Pokud je to možné, je nutné protest podložit důkazy ve formě screenu.


Takže asi screen nebude tak špatnej důkaz co ? Tak přesta? s nesmyslama !

[38] Shang | 21.5.2010 - 21:36

Tím, že sem přispíváš, jenom potvrzuješ co jsem řekl.

Ano screeny, ale ne očividný fotomontáž.

[39] ^Phx. Hornster | 21.5.2010 - 21:39

Očividný :D:D:D:D:D:D ty nejsi nromální očividně :D konec

[40] Shang | 21.5.2010 - 21:48

Podle způsobu vyjadřování jsi očividně nesvéprávní :) to tě omlouvá

[41] Conanek | 21.5.2010 - 22:07

Bude dalsi dil bulvaru o Shangovi ?

[42] mr.katana@eas-clan.cz | 21.5.2010 - 22:51

Hornstere, ty jsi ale úplně vedle, nikdo nikdy neřekl, že to přišlo ze správného mailu! Tady je vidět, jak vy si vymýšlíte a dotváříte obraz ke své potřebě. To je úplný nesmysl, mail přišel POUZE z mailu na doméně hotmail.com

Ale umíte sami sebe hezky blamážit, abyste se mohli ospravedlnit, skutečně. Zajímalo by mě, jestli stále hodláš tvrdit, že jste se ničím neprovinili vůči jasně daným pravidlům, když jsem ti teď tento nesmysl (na který ani netuším, kde jsi přišel) vyvrátil.

[43] retard.inf | 21.5.2010 - 23:15

mozna kdybys netrval s prominutim jako totalni dement na komunikaci pouze pres maily a v momente kdy s tebou chce clovek kvuli turnaji mluvit nesedel v zamcenym kanale a nehral cod4 tak bys nemusel celej tenhle flame resit.

[44] Shang | 21.5.2010 - 23:19

A zase tady brečí :)

[45] retard.inf | 21.5.2010 - 23:21

...sry, pres oficialni verifikovane emaily.. vazne, takovyhle bezpecnostni opatreni nejsou nikde, jen v EAS SRUSH tournamentu. tohle se zrovna neslucuje s tim co o sobe tvrdis - "Já jsem spokojený s tím, jak si zaplácám, pobavím se u hry, občas si zanadávám, proč ne? Ale to bude tím, že já mám hodnoty trochu jinde a hraji pro zábavu."
kdybys byl tak chill, tak by ti bylo uplne jedno, jak se ti clovek ozve, ze nemuze hrat v 7, protoze jeste neni doma, ale v 9..
kdyz k tomu prictu fakt ze se se kvuli jednomu spatne odlozenymu zapasu muzes pos*at a zacnes hazet na celej tym spinu, tak to vazne hi5, opravdu ti jde jen o zabavu!

[46] Shang | 21.5.2010 - 23:26

Přihlášením se na turnaj si dal najevo svůj souhlas, že přijímáš veškteré rozhodnutí admina. Tak tu pořád nebreč.

SO SUCK IT UP KID!

Když tu vidím co tu někteří předvádí a přitom se o nic nehraje, nechci vidět co se stane, kdyby byly nějaké hodnotné ceny... to bude héreček...

[47] mr.katana@eas-clan.cz | 21.5.2010 - 23:38

Tak ještě jednou, proč se také nedivíš, že na všech ostatních ligách trvají na tom, aby jsi veškeré ovládání klanu včetně zápasů dělal ze svého účtu, respektive z účtů k tomu pověřených? To je totiž to samé.

A co se týče mé filosofie o MÉM hraní, to nikterak nesouvisí s tím, že dělám věci pořádně. Vám stále nedochází, že by se mohl skutečně ozvat nějaký podvodník, řekněme z klanu, který by s vámi měl hrát, s tím, že souhlasíte s přehozem o hodinu dřív, a už byste si prostě nezahráli? Jak byste mi dokázali, že jste to nebyli vy? Kdy vám to dojde? Proč jste tak zabednění? Proč na tohle vůbec nereagujete? Protože mám pravdu a vám by zbořila ten váš vykonstruovaný domeček z karet, proto děláte, že jsem tohle ještě nikdy nevypíchl a že ten fakt neexistuje.

A proč jste tak sebestřední, že si stále myslíte, že se vše točí okolo vás? Já ty shrnující novinky píšu s vámi i bez vás a jak vás mohlo vůbec napadnout, že píšu novinku kvůli vám, to jde mimo mě. Mimoto, zajímalo by mě jakou špínu a jaké "vození se po vás" já provádím, ona je dneska pravda "špína"? Tak v některých případech určitě, ale za to si můžete sami, já jen napsal fakta, a to velice stručně a velice krátce. Vy to rozpitváváte.

Jo a sorry, že si dovoluji být na TS ve svém zaheslovaném kanále, když hraji zápas. To je ode mně skutečně drzé a naprosto neomluvitelné, kdo to kdy viděl, aby člověk, hrající zápas, byl v kanále, který je jen pro spoluhráče. Fuj. Už se stydím.

[48] ^Phx. Hornster | 22.5.2010 - 00:06

Já bych vše pochopil jak tu píšeš, ale nemlžu, prostě N-E-M-U-Z-U pochopit jaktoze ten mail nedosel kdyz mi jsme ho proste odeslali, jde tu o tenhle jediny problem ze ty rikas ze ti neprisel a ze my jsme ho odeslali ... nevim, jednou me kamos posilal meil, mel ho v odeslanych, a me stejne nic neprislo ... nevim jak co se mohlo stat tady ale my jsme ten meil opravdu odeslali ze spravneho emailu ... to je vse co se tady snazime vysvetlit, ale asi marne ...

[49] Shang | 22.5.2010 - 00:11

Ano vysvětlujete to stylem: jste čuráci, a my nej, kdo je víc.

[50] mr.katana@eas-clan.cz | 22.5.2010 - 00:31

1. Já se v tom skutečně bez nadsázky nevyznám, netuším, zda je možné poslat mail z hotmailu z domény .cz a doručit to jako .com - nějak tak si představuji, že pracuje proxy, že posílá "falešné" IP a nějak tak funguje asi informace o volajícím u mobilních operátorů (kde tedy nejde poslat falešnou info, ale lze neposílat žádné info)
2. Pokud jste poslali dva maily, jeden z .cz a druhý z .com, pak skutečně z .cz nedošel a vyčítat to můžete buď hotmailu nebo google, obě firmy myslím docela giganti i na poli mailů, takže podle mě varianta vysoce nepravděpodobná
3. Já vám můžu a nemusím věřit, ale teď už s tím nic nenadělám. Vše je uzavřeno a výsledek se stornovat nebude. Kdyby byla vaše žádost o přesun v pořádku, obdrželi by obě strany náležité informace. A abych byl zcela upřímný, z mého (nynějšího) pohledu jste mail klidně odeslat mohli z .cz, ale je mi to úplně jedno, protože to, zda máte nastavené nějaké přesměrování či ne, to přece nepadá na mojí hlavu, nebo ano?
4. Skutečně nemáme sebemenší důvod vás jakkoli sabotovat, podvody, to není naše parketa. Tady se karty obrací, věřit mi můžete a nemusíte. Ale jednoduše jste se prostě sabotovali sami. My vás sice nechceme sabotovat, ale ani vám nechceme vše opakovat několikrát, u dalšího zápasu řešit zase to samé a pak doufat, že se třeba někdy začnete řídit pravidly. Jak už jsem říkal, dokonce jsem na mail ze špatné adresy i odepisoval, abych vás upozornil, že nic v pořádku nedošlo, za předpokladu, že jste to byli vy, ale mail se vrátil jako nedoručitelný, tedy to přihrává teorii nastavení vaší schránky přes nějaké přesměrování s tím, že schránka na doméně .com ani neexistuje.
5. Co po nás tedy chcete? Abychom uznali, že jste mail skutečně poslali, a že chyba tedy nebyla u vás, ale u poskytovatele poštovních služeb nebo jen v prostém nastavení jakéhosi přesměrování? Potřebujete někoho nutně urážet a osočovat, potřebujete ze sebe dělat falešné mučedníky? Nebo o co vám jde? Nejrozumnějšího z vás (dle dostupných projevů), tedy tebe, Hornstere, jsem se snažil i kontaktovat, aby byla komunikace rychlejší a efektivnější, než zde hloupě přes komentáře, ale bohužel, neodpovídáš.

Prosím především o odpověď na otázku o co se vám jedná, ať už to konečně můžeme uzavřít. I když bych se bohužel ani nedivil, kdyby vaše chování bylo čistě samoúčelné :o(

[51] ^Phx. Hornster | 22.5.2010 - 00:56

Už se nám nejedná o zrušení kontumace, ale chtěliu jsme vysvětlení jak je možné že meil nedošel ... jak to čtu, tak to byla asi technická chyba a žádat o zrušení kontumace nebudeme, jelikož máte v pravidlech že to jde pouze do 24 hodin. Jak říkám, šlo nám o to co se stalo stím meilem, protože my to tady už druhým dnem nechápeme, proto to všechno ... nikoho asi nepadlo že by se mohla stát technická chyba... byl jsem u toho na TS kdy kluci lezli po emailech, odesilali, kontrolovali atd ... Jak říkám, je to uzavřené tečka.

PS: jen nevím přes co jsi mě kontaktoval ... na ICQ moc nechodím, na meil mi nic nepřišlo pokud se nepletu ...

[52] barney.de.la.estrada@seznam.cz | 22.5.2010 - 01:03

Hornster: jako programátor a IT admin ti říkam, že maily občas nedojdou. Němůžeš za to ani ty, ani příjemce, ani provider. Tak to prostě je. Ach jo. Život je svině.

Možná je to starosvětský a trapný, ale vždycky, když mi o něco šlo, jsem se s orgama zkontaktoval i jinejma kanálama, abych se UJISTIL, že je to OK.

Nevyčítám ti, že ty jsi se neujistil. Ale nevyčítej někomu jinýmu, že se taky neujistil :)

[53] ^Phx. Hornster | 22.5.2010 - 01:11

Problém byl v tom že my jsme po zápase chtěli kontaktovat adminy, ale nedařilo se nám to, jo mohli jsme poslat meil, ale my jsme chtěli přes TS, aby bylo vše rychle vyřešené, ještě v den zápasu, ale když tam Quikk přišel, katana byl v CoD4 pod heslem, chápu že pokud hrál zápas nemohl. Ale Quikka nenapadlo že by tam mohl hrát zápas když byl v CoD4, tak šel do vedlejšího volně přístupného kanálu aby zjistil od nějakých lidí jak může admina ligy kontaktovat, ale nakonec to nějak nedopadlo no ... pak jsme se akorat vseci nasrali ze mame kontumaci ikdyz jsme meil odeslali.

[54] barney.de.la.estrada@seznam.cz | 22.5.2010 - 01:16

Hornster: jako programátor a IT admin ti říkam, že maily občas nedojdou. Němůžeš za to ani ty, ani příjemce, ani provider. Tak to prostě je. Ach jo. Život je svině.

Možná je to starosvětský a trapný, ale vždycky, když mi o něco šlo, jsem se s orgama zkontaktoval i jinejma kanálama, abych se UJISTIL, že je to OK.

Nevyčítám ti, že ty jsi se neujistil. Ale nevyčítej někomu jinýmu, že se taky neujistil :)

[55] mr.katana@eas-clan.cz | 22.5.2010 - 01:53

Na TS se za mnou stavil Bazzi, který mi sdělil, že se mnou chce mluvit někdo z phx. ?ekl jsem Bazzimu, ať vyřídí, že hraji zápas, ať ten "někdo" z phx (nebylo mi sděleno kdo to je) počká až dohraji zápas. Zápas jsem dohrál a hledal toho, kdo na mě měl čekat, ale jediný z phx u nás na TS byl spirit, který měl ale tradičně "disabled" status, tedy že současně byl ještě na (několika) dalších TS a u nás nedostupný.
Takže Quikk buď nepočkal ani na zprávu od Bazziho, který se mě šel zeptat co a jak, a nebo nevydržel čekat, než jsme dohráli zápas, který byl v době kontaktu asi ve třetině (tzn. odhaduji, že jsme ještě 1/2 až 3/4 hodiny hráli.

Jsem rád, že jste už "spokojení", respektive že se prostě vše vyjasnilo, i když já se stále přikláním k variantě jakéhosi přesměrování, protože z toho, co jsem vyrozuměl, jste dva maily neodesílali a z .com domény už vůbec. ?íkám to proto, abyste si to zkontrolovali před dalším kolem. Nejde o buzeraci, jde o "bezpečnostní" opatření, aby si náhodou z vás i nás někdo nevystřelil a skutečně neposlal falešný mail, když tady ty malichernosti uvidí :o)

A jen opakuji, kontaktovat jiným kanálem ani není třeba (i když je to samozřejmě možné a "nezávazně" komunikuji i přes ICQ nebo na TS, ale vždy je to potřeba stvrdit pro pořádek i e-mailem), neboť my skutečně vždy odpovídáme a potvrzujeme jakékoli změny či otázky, stejně, jako tomu bylo i u posledního mailu z .com domény. Zde je, co se mi vrátilo:

Delivery to the following recipient failed permanently:

spirit.easturnaj@hotmail.com

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Requested action not taken: mailbox unavailable (state 14).

[56] cestmir.malcher@gmail.com | 22.5.2010 - 20:55

Vzkaz jsem předal... Bylo mi zděleno ještě několik slov a pak se odpojil...

[57] retard.inf | 22.5.2010 - 21:08

vis co katano, tvy bezpecnostni opatreni jsou vazne k smichu. kdybysis radsi s tema lidma pokecal na ts, osobne si predal ICQ a xfire pro pripad nouze, tak pak nemusis resit, jestli dojde mail z domeny cz nebo com.. to je takovej problem, kdyz uz teda chces aby se odehraly vsechny zapasy, napsat tomu konkretnimu cloveku zeptat se ho, jak to ma teda byt? ne, ok, radsi se zavri do zamcenyho kanalu a nekomunikuj a rozdavej kontumace.

[59] mr.katana@eas-clan.cz | 23.5.2010 - 04:04

GL & HF do budoucna.

[60] cybopat@seznam.cz | 23.5.2010 - 09:15

2 retard.inf:
Stejnou "logikou" jako je tvoje můžu oponovat já. Odeslat mail a pak se nestarat o to jestli to je skutečně změněno je lemplovina. Na webu je termín, dokud není změněn platí původní!

Proč se odesílatel začal zajímal o zápas až když phx dostali kontumaci (2 hodiny po termínu), místo toho ho vůbec netrápilo, že na stránkách není změněn termín, ikdyž poslal mail asi 20 hodin předtím? Mohl poslat další mail odpoledne, mohl se ptát na ICQ (to na webu pro případ nouze je). Ale nic! Nikoho to netrápilo. No a na mail, na který Katana vůbec nemusel reagovat (com), přesto na něj napsal, tak ten se vrátil jako nedoručitelný.

Zeptej te se Spirita ať už vám konečně řekne, že si prostě nepřepnul ten správný mail profil pro odeslání. To je celé. On je ten kdo potřeboval změnit registrační mail z COM na CZ a tak si vytvořil další alias v hotmail doméně - ale na CZ. Asi si ty účty propojil (to lze) a pak přepínal odesílání. No a jednoduše udělal chybu. Poslal to místo z CZ z COM. To se stává. Méně se stává, že se k tomu dotyčný přizná, spíše pak kope kolem sebe a rozhazuje ručičkami :)

A nevím proč bychom měli ZASE dělat z PHX něco extra, zvlášť když už jednu výjimku dostali. Sry ale tenhle turnaj není výchova dětí v čechách.

Nový kometář

archiv novinek | RSS kanál novinek

© 2004 – 2020 Elite Assault Shooters | info@eas-clan.cz | vývoj: weblight www.cybopat.net | Rejpal: Mr.Katana