přejít na navigaci



Novinky

Bad Company 2EAS "Squad Rush" Tournament - kolo první

FakaHeda.eu První kolo zápasů bylo (téměř) odehráno, všem děkuji za jejich příkladnou účast! Zárove? se všem v prvním kole zúčastněným týmům omlouváme za výpadek našeho hostingu, který způsobil i výpadek ovládání serverů. Problém již poskytovatel našeho webhostingu vyřešil a neměl by se v příštím kole opakovat.

Jediný zápas, který ještě není odehrán, je zápas Phyrexian Team vs g4S, kde především zástupce týmu Phyrexian Spirit, který zjevně nechápe psaný text (základní body pravidel) a puberta s ním cloumající na nás prýští plným proudem.

Avšak to je jediná skvrna na dosavadním průběhu turnaje, a pokud tým Phyrexian nezačne velmi rychle respektovat pravidla, v turnaji brzy skončí.

Přeji všem slušným týmům mnoho úspěchů do dalšího kola, které začíná již tento čtvrtek prvními zápasy v 19:00! Informační e-maily očekávejte v průběhu zítřka.

Sekce: Bad Company 2 | Vložil: Mr.Katana | 17.5.2010 21:51 | komentářů: 21

Komentáře

[1] ^Phx. Hornster.Cz | 17.5.2010 - 23:32

Docela se divím, že má být chyba u nás Phx ...

Byl jsem na TS když nám spirit oznamoval, že se ten zápas dnes hrát nebude, že soupeř G4S nemůže hrát ... Takže by mě tedy zajímalo, čím jsme pochybyli ....

PS: Docela se divím, předem vypsaným datumům kdy se musí daný zápas odehrát ... To je už jak na MS v hokeji kde jsou zápasy přesně stanoveny :D:D ale tam je asi trochu jiná organizace než na PC herní scéně ... a ještě v těch předem daných zápasech je aji dána přesná hodina kdy se to musí odehrát ... Já nevím, ale ještě jsem neviděl turnaj kde zápasy stanovují pořadatelé - vždy to bylo tak že se dané týmy dohodnou sami mezi sebou ...

[2] mr.katana@eas-clan.cz | 18.5.2010 - 01:42

Chyba je to čistě a pouze spiritova, neboť g4S bylo připraveno jak včera, tak dnes.

Pokud jsi ještě neviděl pevně stanovené časy zápasů, skutečně jsi toho mnoho neviděl (vlastně skoro nic). Pevně stanovené časy zápasů jsou v turnajích (ne ligách, tyhle pojmy si asi pleteš) zcela běžné od GameParku, přes ESL až po CB.

Ještě jednou - je to čistě a jenom spiritova chyba, to, že vám spirit řekl, že se dnes nehraje, protože g4S nemá čas, to od něj byla čistá a nefalšovaná lež, neboť g4S dokonce byli všichni připraveni na serveru v dohodnutý čas, což ale spiritova pubertálnost asi nehodlá uznat.

Zajímalo by mě, proč si vůbec takového lempla a lháře necháváte v týmu, a ještě ke všemu mu dáváte něco na starost. Z našeho pohledu se ve všech případech osvědčil jako nespolehlivý, nepoctivý a pubertální lhář. Lhal vám, lhal g4S a lhal i nám.

Pokud beru, že si za spiritem stále stojíte, což mě udivuje, z mého klanu by byl pryč už dávno, tak jste pochybili skutečně snad v každém pravidle, ve kterém jste dosud pochybit mohli. Nepoužíváte mail uvedený v registraci, neoznámili jste žádný posun termínu dle pravidel, přesto jste se dvakrát nedostavili. Aroganci, nesmyslné a ofensivní chování vůči organizátorům ani nezmi?uji. Kdybychom nebyli dobráci a nechtěli vám dát ještě šanci, už jste dávno měli mít kontumaci.

Stačí ti to jako vysvětlení, kde jste pochybili? Můžu to ještě jednou shrnout jednou krátkou větou: Pochybili jste v tom, že věříte a svěřujete cokoli spiritovi.

[3] mr.katana@eas-clan.cz | 18.5.2010 - 01:49

btw. jestli potřebuješ vysvětlit proč jsou pevně stanovené časy zápasů v turnajích běžným standardem, nejdřív se nad tím zkus zamyslet sám, a pokud na to nepřijdeš, napiš mi na ICQ a já ti to vysvětlím. Ono to není zase tak náročné na mozkové závity ;)

[4] ^Phx. | 18.5.2010 - 15:09

Pokud to bylo takhle, tak si se spiritem určitě promluvíme a budeme chtít vysvětlení ...

Ale ještě k tšm zápasům: Omyl, na CB a na ESL je to tak jak říkám já ... Zápasy jsou oředem dány, ale až se na nich dané 2 týmy dohodnou - to je an CB. Na ESLu je to tak, že je tam sice vepsaný termín odehrání, ale ten nemusí být striktně dodržen, stačí do komentu pod zápas napsat: Match mooved on xx.yy.zz a je to, ale tady v tomto turnaji to jaksi nejde, asi jediným způsobem, jak je uvedeno v pravidlech ... napsat prvni adminum o povoleni, pak se domluvit s danym tymem, jenze to je strasne zdlouhave a neefektivní ...

Ano já moc dobře chápu proč jste ty datumy stanovily pevně - protože to potřebujete odehrát ... Já už jsem byl ale součástí jednoho turnaje a tam jsme to řešili tak, že se týmy mezi sebou sami vyzývali a dohodli si termíny v připravených diskuzích ... Podle mě je tento Váš způsob poměrně dost nevýhodný, ale chápu že stím už nice asi neuděláme, pravidla byla už dána ( je tu povíc pravidel které nejen nám nesedí, ale to je teď buřt ) ... Ale abych jen nekritizoval, tak se mi nadruhou stranu líbí jak jste pořešili losování přes sazku ... nikdo nemůže tvrdit že by bylo losování nafejkované když to má na videu.

[5] BEASTS N!oOo | 18.5.2010 - 15:19

jj zatim fajn turnaj,chvalim EAS :-)
zvazte,jestli se nepridat do nami spoluporadane ligy,myslim,ze ze bude paradni:-)

http://mgleague.eu/index.php?page=teams&id=10&league=5

jinak co se tyka pevnych casu,v turnajich byvaji pravidlem,ale obcas se CL tymu dohodnou na jinem casu,coz neni problem,verim :-))

Na druhou stranu u PHYX se nedivim:-) uz jsem si trosku upravil nazor u "LEGEND"(jak BEASTS,CSFT hanili hodne ostre na svem "bulvaru") a napisu to tady,jestli muzu.

PHX:Logli jste se na WMGL,kterou spoluporadame a nikdo Vam samozrejme branit v hrani nebude,podporujeme ceskou scenu,ale uz jsem na Vas upozornoval co jste zac a pokud tam predvedete nejakou vsivarnu,ojeb,bojkoting zapasu atd... zasadim se o to,ze tam odsad poletite jak spinavy pradlo.........

[6] mr.katana@eas-clan.cz | 18.5.2010 - 17:03

Ano, zde jsou ale také termíny dány s tím, že si je mohou oba týmy kdykoli změnit. A stačí přesně to samé, co na ESL nebo CB - tedy dát pořadateli vědět, že jste se dohodli na změně termínu - OBĚ STRANY! Neboť jak je vidět na vašem příkladu, jedna strana může lhát a vymýšlet si, proto je nutné vyjádření obou stran z autorizovaných e-mailů (nebudeme brát v potaz žádný jiný, neboť to může být někdo jiný - i já si umím vytvořit e-mail "spiritus-sanktus@gmail.com a tvrdit, že jsem spirit) Co se týče konzultace s pořadatelem, jde pouze o to, aby byl volný (a nastavený) server. A proč se musí hrát na turnajových serverech? Protože. Já se vás taky neptám, proč se na ligových serverech hrát nemusí, respektive proč žádné nemáte k disposici pro týmy, které nedisponují vlastním... Ale opět věřím, že na to přijdeš, stejně, jako jsi přišel na to, proč musí být pevně stanovené časy :o)

Jinak i na CB i na ESL jsou skutečně dány termíny napevno přesně tak, jako u nás. Například poslední ESL Opening Cup, kterého jsme se také zúčastnili, dokonce vyústil z tohoto důvodu v protest, neboť druhému týmu se nelíbil stanovený termín, my jsme však jindy nemohli, protože den na to jsme odjížděli na čtyřdenní LAN (a poslední den LAN už musel být zápas odehrán). Protest byl samozřejmě uzavřen v neprospěch našeho soupeře a zápas se musel odehrát ve stanovený termín. Kdyby termín stanovený pevně nebyl, týmy by se na termínu nedohodli - a jak by pořadatelé určili, kdo bude kontumován? No nijak, nemohli by potrestat nikoho a zárove? by měli neodehraný zápas. Bez pevně stanovených časů by prostě žádný turnaj nemohl fungovat, protože vždy se najde zaprvé nějaký podobný problém a zadruhé nějaký podobný lhář a podvodník, jakým je spirit z PHX... Kazí i jméno vašeho klanu a nemyslete si, jestli si za ním stojíte, už se budu vyjadřovat o jeho činech jako o vašich. Doteď jsem to podával jako osobní selhání a neschopnost.

[7] mr.katana@eas-clan.cz | 18.5.2010 - 17:06

N!oOo: Díky za pozvání, skutečně to zvažujeme :o)

A díky za podporu, bohužel je to jak říkáš... Halt ne všechny klany si zakládají na slušnosti, některé si zakládají na přesném opaku.

[8] ^Phx. Hornster.Cz | 18.5.2010 - 17:18

NioOoOOoOOOOo.inF: Diskuze o nás v propojení s WML je v této diskuzi naprosto nežádoucí. Jestli máš nějaký problém, tak si to řeš na svém foru WLM nebo napiš email. Já se tady bavím s katanou o situaci v EAS turnaji a nehodlám tu řešit Pro WLM. Díky.

Katana:
To je teda asi nějaká haluz. Co jsme hráli ESL Open Cup, tak datumy byly stanoveny ale jen jsme napsali kdy to chcem odehrát a ten den se to odehrálo ... z těch bambilión zápasů na ESL CQ 8v8 se odehrálo asi 5 % podle pevně stanovených termínů, vždy si tam lidi napsali kdy to chtějí odehrát. Co se týče CB - tam jsem se svým týmem hrál turnaj v BF2 kde jsme si posílali výzvy na jednotlivé zápasy a nic jsme pevně stanoveno neměli - pouze a jen mapu na daný týden. Je mi jasné že se hraje na fakahedach serverech :D když je tento turnaj pod záštitou FakaHedy. A

[9] Small.Martin@seznam.cz | 18.5.2010 - 17:49

S tímdle přístupem jsi nemohl na ESL, či CB vystrčit ani hlavičku, jinak by jsi věděl kouda něco jiného a jinak by ses choval .. Opravdu chovaní 10ti letých děti. Jedna pani povídala. Nebo si myslíš, že tady napíšeš slovo ESL a CB a všichni se sednou na zadek a přitom o tom vůbec nic nevís ? .. Tak s tímdle přístupem se ještě na "České scéně" pěkně zasmějeme .. Zamysli se nad sebou .. 'whine'

[10] mr.katana@eas-clan.cz | 18.5.2010 - 17:56

Hornster.Cz: No vidíš, sice nevím, jak a proč sleduješ všechny zápasy na ESL v 8v8CQ (vy jste měli jen čtyři, a vzhledem k tomu, že jsi říkal něco o bambilionu, tak jsi asi myslel všechny), ale zjevně si nesledoval ty naše, jinak by jsi věděl, že časy byly skutečně pevně stanoveny a pokud jeden tým nesouhlasil se změnou, nejel přes ten čas vlak.

Co se týče CB, pokud to byl "Cup" nebo "Trounament", nevěřím. Liga je něco jiného. Na CB, pravda, to mají uděláno trochu jinak, pokud si dobře vzpomínám - nejdřív dají týmům šanci se domluvit na termínu, a teprve pokud není čas zápasu domluven do určitého data, pevně jej určí, tuším na poslední možný čas odehrání. To je ale v podstatě přesně to samé, jen s obráceným postupem. Protože opět z toho vyplývá, že pokud jeden tým nesouhlasí s jiným termínem, než který je určen, platí ten, co je určen. A pokud souhlasí, není v tom rozdíl - protože opět oba týmy musí vyjádřit svůj souhlas, a to každý ze svého autorizovaného účtu, ne pouze jeden a z cizího účtu.

Byl bych rád, kdybychom už téma časů zápasů mohli odložit, myslím, že jsem to tu vysvětlil velice jasně včetně podložení svých tvrzení (pokud chceš přímý důkaz, nezbude ti, než se do nějakého cupu zapojit), takže v tomhle už není co probírat. Doufám, že mě nevyvedeš z omylu, protože tyhle komenty jsou pro mě docela zbytečně strávená půl hodina, kterou bych mohl věnovat užitečnějším věcem.

[11] N!oOo | 18.5.2010 - 18:59

PHYX...Ty jsi proste Jouda:-)))
ja se pohybuju na CB uz mrte let s mega odehranych matchu,Ty vubec nevis co placas:-))) a bambilion matchu=4 hhmmm,tak to je mega haluz... to vypada ze ten Vas bulvar neni bulvar,ale Vas opravdovy obraz,boze deti:XDDD
uz radsi nic nepis,protoze se cim dal vic shazujes:XD

pro WML,WML?? kdyz tak WMGL negramote a pokud smesna,tak proc tam jste???mno s timhle pristupem ne nadlouho aim LEGENDY:-))muzes se honit sam na serveru na PZ:-))ale s touhle reputaci Vas vypoklonkuji i otamad:-))



[12] ^Phx. Hornster.Cz | 18.5.2010 - 19:35

Katana: Stímhle už souhlasím, to je jiná ...


[13] ^Phx. Hornster.Cz | 18.5.2010 - 19:51

PS: Katana - tím bambiliónem byly myšlěny všechny zápasy co se v daném CQ Cupu na ESLu odehráli ... to jsem měl na mysli ... Samozřejmě ne ty naše, když byly jen 4 to dá rozum.

[14] dubas@seznam.cz | 18.5.2010 - 22:11

Zdravím ostatní soupeře a především EAS. Prvně bych chtěl poděkovat EAS za dobře zvládnuté problémy se servery před prvním zápasem. Docela jsem byl zaskočen když mi konzole vypověděla službu. :o)

Jinak my pravidla akceptujeme jinak by jsme sem ani nepřihlásili bez pravidel to nejde (viz. stanovený datumy zápasů). Přece jen je to o domluvě například my už nejsme žadný studenti co přijdou ve tři domů ze školy vyvalej kopyta na stůl a vařej na PC. Máme mezi sebou starší hráče od rodin, ale to už je o nás známo vždyť náš věkový průměr je nad 30 let a nějak nás to netrápí. Člověk musí u něčeho vypnout někdo u ryb někdo u PC.
Pokuď by byl nějaký problém odehrát match určitě se ozvem přece se kvůli hře nenecháme vylejt z worku.

A jestli budem první nebo poslední tak je to skoro fuk bankovní účet Vám to stejně nenaplní. Tím ale nechci říci že nebudem bojovat do poslední kulky (až na dvě).

Tak GL a zdar.
dubas

[15] Conanek | 19.5.2010 - 00:03

Jsem rad, ze je tu tak veselo a spiritovi preju dalsich tisic prijemne stravenych hodin v mute na 20 TS serverech.

[16] cybopat@seznam.cz | 19.5.2010 - 10:18

Nechci tady klanu PHX napovídat, ale dnes máte v podstatě poslední šanci odehrát ten profláknutý zápas s g4S z 16.5. Jinak máme dostatek informací ten zápas uzavřít a ve ve váš prospěch to určitě nebude. Zítra začíná druhé kolo a jasně sme na to vašeho "leadra" upozor?ovali, takže nepočítejte, že zítra si někdo od vás vzpomene a začne otravovat s odehráním toho zápasu. Jediné co zítra udělám v případě vašeho neodehraného zápasu už bude jen vyplnění vaší kontumace 4:0 ve prospěch g4S. Ti měli prokazatelnou snahu to odehrát.

[17] mr.katana@eas-clan.cz | 19.5.2010 - 13:41

Hornster.Cz: Ne, ona je to pořád ta samá, žádná jiná ;) To jsi pouze pochopil a nemáš argumenty proti, tak alespo? začneš říkat, že "to je jiná"...
A k tomu ESL, je fajn, že zvládáte sledovat veškeré zápasy odehrané v tamějším turnaji, kterých bylo dle tvých vlastních slov opravdu mnoho, a ještě z nich počítat statistiky (viz. 5% odehráno ve stanoveném čase), ale vlastní zápasy sledovat neumíte.

Jinak ještě jsem se dodatečně dozvěděl, že spirit řekl g4S půl hodiny před domluveným časem (!!!), že vy nemáte čas, a proto se hrát (předevčírem) nebude, takže tohle řekl g4S a pak přišel za vámi a řekl vám, že g4S nemá čas, a proto se hrát nebude. A jak už jsem řekl, g4S přesto cca půl hodinky čekali řádně na serveru, jestli se přecijen nedostavíte, neboť spiritovo slovo má hodnotu asi jako to, co já vytlačím, když jdu ráno na záchod. Mimoto tedy také údajně řekl, že to může být klidně kontumace, že je mu to jedno. Takové jednání mi už přijde opravdu na hranici společenské retardace, u zdravého člověka se to stát snad ani nemůže. A vzhledem k tomu, že nemám stále žádnou zprávu o vaší snaze si ten zápas domluvit, předpokládám, že jste buď všichni tak zpomalení, že to ještě pořád necháváte na spiritovi, a nebo se spiritem dokonce souhlasíte. Tak co z toho to je? Mám v příští shrnující novince Phx rozmáznout jako klan lemplů, lhářů a především záměrně se tak chovajících podvodníků, a nebo je to jen spirit a Phx z toho mám vynechat? A moc se nesměj, já to skutečně udělám a líbit se vám to nebude.

[18] ^Phx. Hornster.Cz | 19.5.2010 - 17:33

Katana: ona ale je nějaká jiná, protože konečně jsi souhlasil v tvém postu s mým tvrzením o výzvách na CB Turnajích a já jsem to jen potvrdil ...

Co se týká odehrání zápasu v EAS cupu, to už neřeším, jen vím že zápas by měl být už dnes konečně odehrán ( to neřeším já, ale někdo jiný ) ...

[19] spirit | 19.5.2010 - 19:51

prvni bych chtel rict, ze skutecne chyba byla na moji/(nasi) strane, protoze doslo k problemum v komunikaci uvnitr klanu a to hned 2x behem dvou dnu

g4s sem se za to omlouval a i sem jim nabidl, ze pokud navrhnou kontumaci nebudu mit nic proti, ale Voda se vyjadril, ze by to chteli odehrat

pokud jde o moje lhani, tak bud je tu nekdo neinformovanej, vytrhava slova z kontextu a nebo si neco vymejsli
Hornster zrejme zaslech moje oznameni o tom, ze g4s nemuzou hrat od 21 (v nedeli), ale bohuzel uz neslysel predeslej rozhovor, z kteryho bylo jednoznacne jasny, ze my (phx) nemuzem hrat v predem dany termin od 19:00 kvuli 8V8 cq zapasu

pripada mi, ze se to tu zbytecne rozmazava a duvodem, ani tak nebude moje udajna neschopnost jako spis chut psa biti

[20] rSi | 19.5.2010 - 20:56

spirit byl potrestán a tímto tento flame končí... xoxo

[21] spirit | 20.5.2010 - 00:36

spirit nebyl potrestan, protoze nebylo za co ho trestat

Nový kometář

archiv novinek | RSS kanál novinek

© 2004 – 2020 Elite Assault Shooters | info@eas-clan.cz | vývoj: weblight www.cybopat.net | Rejpal: Mr.Katana